Bloggerparty!

Ja  jeg tror ikke manden på billedet kommer, tallskinnykiwi, en af de første kristne bloggere. Lige som alle andre bloggere og interesserede, som har lyst til at joine mig og tid til, pinkmalene, b-yond til det første bloggerparty.

Det bliver d. 23. januar kl 18.00 Location er Kulcafeen, Teglgårdsstræde 5 (og ikke nr 8, som der tidligere stod), hvor der er mulighed for gratis trådløs Internetopkobling

Program er nogenlunde som følger:

Kl 18.00 MAD – lækker mad og fællesskab med hinanden

Kl 19.00 Input og samtale om spiritualitet, blogging og fremtidens kirke ved King of cripple, Liselotte, Studenterpræsten

kl 20.30  Kreativ elektronisk meditation

kl 21.00 Total hæng ud

Vi håber at se så mange som muligt, det er gratis, og inviter gerne venner med så mange med som muligt, for det her bliver garanteret meget sjovt og lærerigt

PS du må meget gerne reklamere for dette lille party på din blog…

PPS Du kan tilmelde dig her i kommentarerne

14 Responses to “Bloggerparty!”

  1. Mathias Says:

    Wow! Vad intressant, och bra idé!
    Jag skulle mer än gärna komma över till Köpenhamn från Helsingfors bara för det här bloggpartyts skull, men tyvärr har jag nog ingen möjlighet.
    Hoppas ni har det bra, och att många bloggare kommer dit!

  2. Andreas Joensen Says:

    Virkelig fed idé!

    Jeg har reklameret for den på min blog, men kan desværre ikke komme. Bor for langt væk og skal tidelig op på arbejde.

  3. Heine Says:

    Jeg kommer…

  4. Tommy Says:

    Jamen det kan man da ikke gå glip af. Skal lige følge op på et par aftaler først, men reserevere allerede en plads ved spisebordet til mig….

  5. Lasse Bech Says:

    Skal vi nu også til at mødes i den virkelige verden!

    Jeg og fruen kommer forbi et smut ved otte halv ni tiden, da vi skal noget andet inden da.

  6. Mathias Says:

    Hm, undrar om man kunde ordna något liknande här i Helsingfors?
    Det vore väldigt trevligt!

    Kanske man ska försöka ordna en Nordic Blogger Community Gathering någon gång?!?

  7. Frank Christiansen Says:

    Tusind tak for invitationen… det vil jeg glæde mig til. Ses

  8. Thomas Says:

    Hej Heine Tommy, Lasse+frue og Frank. Herligt at I kommer, det skal nok blive sjovt…

    Ja Mathias, det ville da være rigtig cool med et nordic blogger gathering på et tidspunkt. Det kunne være sjovt at tænke lidt videre i det…

  9. Maltesen Says:

    Count me in. Glæder mig til at møde en masse hyggelig bloggere i den virkelige verden 🙂

  10. Simon Says:

    B-yond.dk/blog melder sig under fanerne til dette storslåede event!

  11. Mojo Says:

    Men hvorfor på en mandag. – Er det bevidst gjort vanskeligt for vi jyder at deltage, når vi nu så gerne vil ellers. …?

  12. Maltesen Says:

    Skal lige nævne, at Kul Kafeen jfr. krak.dk, ligger Teglgaardsstræde 5 og ikke 8.

  13. ::: Maltesen ::: » Husk nu Says:

    […] Og tilmelding sker hér… […]

  14. Andreas Joensen » Christian Blogparty Says:

    […] Bloggerparty! (fandt den via Lasse Bechs blog) Jeg synes det er en ret god ide og det er interessant hvordan blogs er med til at danne disse communities. Nu er min egen blog ikke specielt kristen og bliver for det meste brugt til at fortælle om min dagligdag. Men det er jeg ved at blive lidt træt af og kunne godt tænke mig at gå mere over til noget ala dorlandmind, men nok ikke så lang […]

Leave a Reply

