Skal til Kroatien om 2 minutter

Skal ned og undervise europæiske baptist ungdomledere i Kroatien under temaet Following christ in a confusing world. 4 tanker går igennem mit hovede inden jeg tager afsted.

– er verden så forvirrende, jeg synes den giver meget god mening

– er det her ikke bare en tur, hvor jeg er en del af en moderne mastodont, og vil jeg være det…

– Er det ikke skide koldt

– Jeg vil savne at have Peter Søndergaard og Henrik Holmgaard med… Drenge vores tur sidste år i januar var classic, I skulle have været med…

4 Responses to “Skal til Kroatien om 2 minutter”

  1. Henrik H Says:

    God tur Thomas

    så inviter os da med…

    jeg er sikker på at det er koldt, men de har vodka!! så er spørgsmålet om de drikker ligeså lidt som i Finland?

    jeg vil meget gerne have en tilbagemelding på hvad der er confusing i kroatien – det kan jo være at det er en 2 delt konference 1) following Christ = ungdomsdelen 2) confusion = boomer delen??

    glæder mig til at høre om det når du kommer tilbage

  2. Mathias Says:

    Hoppas du har det riktigt väldignat och bra i Kroatien. Skulle vara kul att besöka landet nån gång…

  3. Mette Says:

    Hej Tomas.

    Rigtig god tur.
    Nu hvor de andre gutter ikke er med, er du selv nød til at hugge hul i isen og kravle ned :oD

    Mette

  4. Peter Says:

    Hej Thomas,
    Jeg savner også dig … og dit ansigts udtryk på vej op fra søen! men du var trods alt i…. men fair nok hvis man har ondt i anklen…

    Ha´ en fantastisk konf. – glæder mig til vi ses igen!
    Peter

Leave a Reply

