Bloggerparty, træthed og energi

Tak til alle jer, der var med i mandags, det var en lækker aften, og jeg synes, vi fik taget godt hul på en god snak om bærbar spiritualitet, og hvordan man kan bruge bloggen, som et sted, hvor man deler liv… Det kan godt være, at blogging er et forbigående fænomen, men det er et vigtigt fænomen lige nu, og det er vigtigt i forhold til at få snakket om, hvordan vi kan være efterfølgere af Jesus i et nyt paradigme… Jeg tror, vi skal fortsætte samtalen både IRL og på Nettet…

Men jeg kan mærke, jeg er lidt træt i disse dage, jeg tror, det er lidt stress relateret, så jeg vil forsøge at slappe lidt af i den kommende tid…slappe af, så energien får mulighed for at komme tilbage. En af mine største udfordringer er at leve i den rette rytme mellem hvile og arbejde. Det skal jeg blive bedre til…

4 Responses to “Bloggerparty, træthed og energi”

  1. Rune Says:

    Synes det var en rigtig fin dag i mandags – jeg kom lidt ind fra sidelinien, men var positivt overrasket… 🙂

  2. Anders Says:

    Det var bare kanon med sådan en aften. Selv for mig som ikke har en blog ;o)

  3. Stephan Viftrup Says:

    Ja det var en god aften. Og vi skal fortsætte tankerne i den kommende tid, hvor blogging viser sin relevans. Men samtidig kan det heller ikke forceres, hvis samatalen skal være udtryk for en autentisk spiritualitet. Så jeg synes det er cool, med en udmelding om prioritering!

  4. David Says:

    Det lyder helt klart som en god ide, at vi skal dele liv med dem der er os nær.

Leave a Reply

