Lang tid siden…

Jeg beklager over for mine læsere, at jeg har været lidt fraværende den sidste tid. Men jeg har haft rimelig mange opgaver, og så glipper refleksionen og energien til bloggen. Men jeg kan mærke, jeg har brug for bloggen til refleksion og eftertanke, så jeg må leve et liv, der giver mulighed for det.

Relationer

Jeg synes relationer fylder meget. Nu tænker jeg ikke kun på mine relationer til andre mennesker. Men i det hele tager fylder relationer meget. Når man leder andre mennesker og lytter til deres historier, er det ofte problemer i deres relationer, som fylder. Vi er enormt dårlige til at være i sunde relationer. Vi kan ofte have svært ved at forsone os med hinanden, fordi vi i al vores sårethed kun ser vores eget perspektiv. Vi må bede Gud om nåde til at se tingene fra et andet perspektiv. Det kan selvfølgelig være smertefuldt, fordi man bliver nødt til at give slip… Men jeg tror, at udfordringen ved forsoning er, at man tør at give slip på sin eget sårethed og sit eget perspektiv.

wd.jpg

GIV SLIP…

Leave a Reply

