Hjælp mig!

Fra skærtorsdag til påskelørdag, planlægger jeg en større Danmarksturne, hvor jeg skal promote den nye SALT uddannelse. Problemet er blot, at de fleste lejre, hvor man kan gøre reklame ligger ret afsides, så jeg har desperat brug for en bil. Så hvis du bor i Københavnsområdet og ikke skal bruge din bil i påsken, så vil jeg MEGET gerne låne eller leje den billigt…

4 Responses to “Hjælp mig!”

  1. Allan Ibsen Says:

    Får du ikke bedre tilbud og er torsdag efter middag i orden er du velkommen til kontakte os

  2. Allan Ibsen Says:

    Får du ikke bedre tilbud og er torsdag efter 15.00 OK for sig er du velkommen til at kontakte os

  3. David Højgaard Says:

    hej Thomas
    Jeg har ikke nogen bil, men vil bare lige sige at MBU (Missionsforbundet) har påskelejr fra onsdag til mandag, så her er du velkommen til at kigge forbi… i en god sags tjeneste..
    har tjecket siden – det ser spændende ud.

  4. Thomas Says:

    Hej David, ja jeg har sendt en mail til RUben men ikke fået noget respons… men jeg regner med hvis det er OK med jer at komme forbi torsdag – frokost, og udråbe et par PR budskaber under maden og så ellers være der resten af eftermiddagen…

Leave a Reply

