Jesus er Brøndby-fan…

brøndby jesus.jpg

16 Responses to “Jesus er Brøndby-fan…”

  1. maltesen Says:

    Vel er Han så…

  2. Henrik H Says:

    Aad hvor nasty – Jesus gad da ikke spilde sit liv med at spille fodbold, og aldrig med drengene fra vestegnen ;o)

  3. maltesen Says:

    Misundelse er grim ting 😉

  4. Antispin Says:

    Om Burgerkings BIF

    OilWell-OrWell-FareWell

    It’s Not Only Rock and Roll

  5. Rpl Kapitel 71 Says:

    FORBUDT:

    Fældefangst

    Husk det så.

  6. Lasse Bech Says:

    Du træder på nogle FCK tilhængeres religiøse følelser 😉

  7. Peter Says:

    Da Thierry Henry er Gud, må både Jesus, Helligånden og Jomfru Maria være Arsenal tilhængere!

  8. Emil Says:

    Det der er ikke acceptabelt! Der må snarest foreligge en undskyldning (Ikke bare en beklagelse!) mindst fra regering og Hr. Willer!

  9. Thomas DK Says:

    Jeg kan ikke udtale mig om Henry, blot kan det undre mig, at Gud så i øjeblikket skraber 5. pladsen i Premier league og er slået ud af FA Cup’en.

    Jeg vil da også gerne undskylde at Jesus ikke bærer det obligatoriske BIF håndklæde…

  10. Thomas DK Says:

    øh jeg mente halstørklæde… 🙂

  11. Emil Says:

    Thomas, det handler slet ikke om at din udgave Jesus bærer halstørklæde eller ej – og du kan også lægge al din herlighedsteologi omkring Henry og Co.’s 5. plads i Premier Leage på hylden(!)

    Det handler til gengæld om, at du skal give en undskyldning for, at du her på din blog giver et helt forkert billede af hvem Jesus er.

    Lad mig citere direkte (… revet ud af kontekst …) fra Bibelen:

    “Herren skal de følge,
    han brøler som en løve.
    Når han brøler,
    kommer sønnerne skælvende fra vest” (Hoseas 11:10)

    What would Jesus do? er jo nok det spørgsmål du som den reflekterende prakmat du er har stillet dig selv… Men (store)broder, for en sjælden gangs skyld må jeg kærligt irettesætte dig – Jesus er ikke bif-fan! – Han brøler som en løve, så bonderøvene fra vestegnen må skælve!

    😉

  12. Henrik H Says:

    Jeg vil give Emil helt ret, og tror faktisk, at vi skal lave en boykot af willers blog indtil der er kommet en offentlig undskyldning pga. denne blasfemiske fremstilling af Vores Herre Jesus Kristus

    Emil vil du stå for en underskrift indsamling, så vil jeg samle en demonstrationsgruppe, som vil møde op foran Kul cafeen på søndag og demonstrere imod denne fanatiske, intolerante og blasfemiske fremstilling af Kristus – Det er helt klart et misbrug af yttringsfriheden

  13. maltesen Says:

    Hvilket lands flag skal så brændes af i den sammenhæng??

  14. maltesen Says:

    Undskyld, men (et farligt ifølge nogen) der skulle måske have stået “Hvilken klubs flag skal så brændes af i den sammenhæng??”

  15. Emil Says:

    Hej venner (og Thomas, kun til orientering),

    Jeg var allerede i gang med at boykotte Thomas blog, så det er derfor jeg først reagerer nu – men rigtig god idé Henrik! Lad os boykotte denne blog, ind til der foreligger en brugbar undskyldning!

    Det vil være en fornøjelse at stå for en underskriftindsamling.

    Maltesen, hvis vi skulle brænde et flag, hvilket jeg synes vi skal undlade, så er det selvfølgeligt enten det svenske eller brøndbys…

  16. Anders Says:

    haha. Brøndby sucks.

Leave a Reply

