Refleksioner over Jesu død og opstandelse på en mandag aften i KBH…

Billede1.jpgBillede2.jpgBillede3.jpgBillede4.jpgBillede5.jpg
Jesus sagde: Jeg vil forlade jer en tid.. men på den tredje dag vil jeg opstå igen…

(ps jeg har lige fået mit første digitale kamera…)

4 Responses to “Refleksioner over Jesu død og opstandelse på en mandag aften i KBH…”

  1. Henrik H Says:

    Hej T

    tillykke med kameraet – men hvor kommer s-toget ind i historien om opstandelsen – mangler der noget??

  2. Thomas DK Says:

    Til Henrik og andre som har svært ved at komme ind i kampen, så skal jeg gerne forklare mit lille kunstværk. Det første billede viser et tog, som forlader stationen ligesom Jesus forlod sine disciple for at dø (Læg mærke til, at det er det røde baglys vi kan se). 2. billede viser den tomme station, toget er væk, Jesus er væk. 3. billede viser tallet tre som symboliserer, at Jesus kommer igen på 3. dagen, i billedeserien er det toget som kommer igen om 3 minutter… 4. man kan se toget i det fjerne, ligesom disciplene også havde hørt rygter i det fjerne om jesu opstandelse. 5. billedet toget er nu kommet. Jesus er her nu kommet. Det var sådan set bare et forsøg på at bringe påskens budskab ind i nogle hverdags situationer…

  3. stefan Says:

    Jeg kan kun se det sidste billede – er det kun mig?

  4. Simon (dk) Says:

    kreativt:)

Leave a Reply

