Worship concert feat. Radiohead

radioheadmain_07052006_top.jpg

Just caus' you feel it doen't mean it is there… er den linje, der står tydeligst efter gårsdagens radiohead koncert. Troen på Gud er ikke blot en følelse, det er en måde at leve på. Sammen med Peter Søndergaard, Richard Niebler og Michael Mortensen samt 2500 andre var jeg igår til koncert med Radiohead. En virkelig fed aften, hvor jeg endnu en gang blev bekræftet i, at Gud ikke kun er i kirken, men så sandelig også alle mulige andre steder blandt andet i KB Hallen i går aftes. Så kan det vist ikke bliver emerging…

2 Responses to “Worship concert feat. Radiohead”

  1. Henrik H Says:

    Jeg må bare være misundelig og indrømme at jeg går alt for lidt til koncerter – det kunne være en af de ting jeg skulle ændre inden jeg fylder 30

  2. Mathias Says:

    Ojoj, grymt bra band. Ett av favoriterna. Har sett dem några gånger live.
    Det var säkert en fin kväll.

Leave a Reply

