Copenhagen marathon

Som mange måske ved skal jeg løbe marathon på søndag. Men det er et marathon med et formål. Læs her!

Jeg har dog tænkt lidt på, hvordan jeg kunne invitere mine læsere med på den marathon, og jeg tror simpelt hen, at jeg vil tage min mobil telefon med ud på de 42 kilometer. På den måde kan du SMS'e en opmuntring, måske skriver jeg tilbage hvis der er energi til det. eller ringe til mig og høre hvordan det går. Jeg tager helt sikkert telefonen med mindre jeg har ramt muren. Mit nummer er 22177340

Man kan også vælge at stille sig op på ruten og komme med opmuntrende tilråb. Ruten kan ses her. Jeg løber 1 kilometer på 5 min. og 20 sek. så kan selv regne sig frem til, hvornår jeg vil være der

One Response to “Copenhagen marathon”

  1. maltesen Says:

    Held og lykke. Har selv prøvet turen for 12 år siden…

Leave a Reply

