Narscisme og en bog

Blev igår interviewet til et sociologi projekt om det at have en blog. Jeg sad bagefter med forestillingen om, at intervieweren gerne ville fremstille bloggere som lidt narscistiske og for at at imødekomme denne fordom, vil jeg da gerne gøre reklame for en bog Når troen giver mening. Jeg er blevet interviewet til den og i anmeldelsen af bogen er et af min citater brugt, så kan det ikke blive meget større.

Min blog er ikke som sådan en del af et større narscisistisk projekt, det er mere et forsøg på at sætte ord på mine egne tanker og refleksioner og invitere andre ind i den proces, så velkommen ind i processen…

2 Responses to “Narscisme og en bog”

  1. maltesen Says:

    Sig mig, er du i familie med Øhrstrømmerne oppe fra Nordjylland?

  2. Thomas Willer Says:

    jeps its a small world

Leave a Reply

