Om 1½ time går jeg i luften

om 1½ time skal jeg sammen med Ann Oliveira (det er rigtigt det hedder hun, min løbemakker) og 4998 løbe Copenhagen Maraton. Jeg er klar i hovedet og min krop er i fin form, bortset fra en bule jeg fik i hovedet igår da jeg var ude at spille fodbold. Jeg glæder mig til at løbe men frygter det også lidt… specielt omkring de 33 km bliver det hårdt. Men jeg har været i specialtræning hos Dolph, BS og min kone, så mon ikke det går… 

3 Responses to “Om 1½ time går jeg i luften”

  1. Henrik H Says:

    God tur Thomas

    du har snart nået målet – let the good times roll

    glæder mig til at nyde øl, buggy, full english breakfast etc. med dig igen…

  2. den gule Says:

    hvordan var det så? gennemførte du? fortæl fortæl… 🙂

  3. Mathias Says:

    Wow, detta är ju imponerande..! =)
    Do tell how it was…

Leave a Reply

