Far er ikke vred men skuffet…

skuffet far.jpg

Så er der status på indsamlingen til projektet Marathon for mad. Jeg sled mig igennem 42.195 meter, men kunne godt have nøjedes med de 7000, for det var det, der blev samlet ind. Jeg havde håbet på 10000 kr. men ja, sådan kan det gå og for 7.000 kr, kan der jo godt blive købt en ordentlig røvfuld soyabønner… men du kan naturligvis godt stadig nå at indbetale nogle kroner…

One Response to “Far er ikke vred men skuffet…”

  1. Tine Gjessø Says:

    uh ha – jeg har dårlig saamfvittighed – jeg fik aldrig støttet – hvor kan jeg sætte penge ind?

Leave a Reply

