Livet suser…

Kære læsere alt for længe har der været alt for stille på denne blog, håber, at det problemkan løses med dette indlæg… Jeg er jo for alvor startet i mine to nye jobs, som lærer på SALT og præst i re:gen. Det har været en blød opstart, men alligevel har dagene været ret fyldt, men efter en god gudstjeneste igår og lærermøde på SALT i dag, så er tingene vel ligesom ved at være oppe i gear.

De seneste uger har blandt andet budt på besøg i Århus, hvor jeg hang ud med Keld D, Peter S og studenterpræsten,  meget givende.

Jeg har været i sommerhus med vores ledergruppe i re:gen, hvilket virkelig var fedt, vi havde tid til at slappe af, bede for hinanden og fokusere på, hvor Gud kalder os hen, desuden blev jeg stukket af en hveps, billede kommer senere.

I re:gen skal vi her i efteråret fokusere på Gudsrige som en surdej. Et billede jeg er meget betaget af og som inspirerer mig meget, men hvad tænker du, når du hører, at Gudsriget er som en surdej, senere vil jeg nok skrive om min egen forståelse af det…

Leave a Reply

