Misset Kairos øjeblik

I dag blev jeg overrasket af Gud, men greb ikke helt chancen. Efter morgenbøn i dag løb jeg hjem fra Vanløse og fik øje på en dame, der røg og så ret elendig ud. Jeg fik en fornemmelse af at jeg skulle sige noget til hende, men jeg lod være, og lige der fortrød jeg det og vidste at jeg skulle have sagt noget. Da jeg vendte mig havde hun sat sig ind i bilen og var ved at køre væk – jeg havde misset chancen!

Jeg ved ikke, hvad Gud havde i dag tanke, men jeg lærte i hvert fald, for bagefter var jeg helt miserabel og kunne ikke rigtig løbe:

– Handl på dine fornemmelser fra Gud

– Vær åben for at Gud kan overraske dig hvornår det skal være

– Det er bedre at føle sig dum end opleve at man ikke var lydig.

Jeg beder Gud om, at jeg må få nåde til at få en ny chance…

Leave a Reply

