Så blev de gift…

I lørdags havde re:gen sit første bryllup, hvilket betød at jeg også for første gange skulle forsøge at virke myndig, højtidelig og afslappet på en gang, da jeg skulle vie Mia og Michael. Første gang jeg så de to unge mennesker, var de teenagere og vi brugte det meste af tiden på at kaste med griseøjne og andre ubestemmelige genstande. I lørdags var rammerne lidt anderledes. Men alligevel var det en fantastisk dag og en lækker fest. Da de gamle (inge og jeg) gik hjem, var der stadig godt gang i løjerne… tsk tsk de unge nu tildags.

Nu er de så taget på bryllupsrejse til Barcelona, og jeg forventer et billede fra camp Nou men nu må vi se.

Her er lige et par billeder fra festen. (det er brudeparret på det første billede)

mia-og-m.JPGmig-og-co.JPG

3 Responses to “Så blev de gift…”

  1. Simon (dk) Says:

    Ja det var jo en herlig fest…
    Ser ud til, at de tre gamle også hyggede sig!

  2. Rune Says:

    Er det ikke de tre alderspræsidenterne efter midnat, vi ser på billede2?

  3. willer Says:

    jo det var jo godt nok før midnat, vi kunne ikke helt klare rødvinen 🙂

Leave a Reply

