SALT opstart

Så fik vi startet SALT – semesteret op i sidste uge, det var fantastisk at få hilst på de studerende og komme lidt i gang. Det ser ud til at være et rigtig godt hold, så jeg glæder mig. Højdepunkterne var nok da vi smadrede svenskerne med samlet 19-0 i fodbold og så selvfølgelig visningen af filmen SAVED, det var da en for grineren film

I næste uge drager vi til Oslo, hvor vi skal have det første kompakt kursus. Jeg skal blandt andet undervise om de seneste trends i ungdomskulturen, så hvis I har nogle bud på det, så må I da gerne lige give besked…

2 Responses to “SALT opstart”

  1. Mathias Says:

    Hejsan, länge sedan jag var inne på din blogg. Hoppas allt är bra i Köpenhamn.

    Det vore intressant att höra dig prata om de senaste trenderna i ungdomskulturen. Kanske du har en pdf-fil att ladda upp på nätet så man kunde läsa?

    Jag har ny bloggadress, jag blev trött på blogSpirit’s service, så också jag skaffade en WordPress-blogg =) Du kan ju ändra i din länklista om du kommer ihåg det eller hinner med det..

    God bless!

  2. Emil Fhær Says:

    Hej Thomas,

    3F ligaen (= kvindernes-fodbold-superliga) er på det seneste gået hen og blevet utrolig interessant! En sikker trend i ungdomskulturen.

    😉

    /Emil Fhær

Leave a comment