Jeg klappede en hund og menighedslejr

Igår var jeg i Aalborg for at have en studievejledningssamtale, det var ret hit and run agtigt. Men i huset hvorsamtalen fandt sted havde de en hund. Jeg følte mig meget modig da jeg efter et par høje gisp tog mod til mig og klappede hunden på ryggen. Min hundefobi er på retur eller noget i den retning

I weekenden havde vi vores årlige menighedslejr i re:gen. I lang tid har vi gået og joket med skumparty, og til tonerne af Nik og Jay, Claus Mølbæks fantastiske udstyrsstyke og Andreas Zimmermann’s fantastiske guiding, formåede vi at holde et skumparty der vil gå over i historien.

Udover skum var weekenden faktisk fyldt med godt fællesskab. Keld D var ovre for at give os et meget intenst “lærer input” hvilket var enorm givende, og mennesker blev berørt af Gud og udfordret i deres vandring, så det var fedt.

Lørdag aften var der udover skumfesten også tid til en lille intim koncert med Cathrin og det var også sublimt.

Som I kan høre er jeg ret meget oppe at køre over weekenden, så nu må vi bare se, hvor Gud ellers tager os hen… Jeg er klar. Måske kommer der et par refleksioner de næste par dage over Kelds undervisning

6 Responses to “Jeg klappede en hund og menighedslejr”

  1. Henrik H Says:

    Hey Thomas

    fedt at høre det med hunden!

    lad os da se nogle billeder fra det skum party

  2. larsdorland Says:

    Ja, fedt at høre det med hunden, det med skummet, men ikke mindst det med Guds tilstedeværelse. 😉

    Men nu angående skummet, hvordan får man sådan helt præcist sådan noget sat på benene? Ringer man et nummer op og siger “Levér skum på følgende adresse”, hvorefter man betaler 5.000,- ? Eller ?

  3. willer Says:

    Billederne skal nok komme bare rolig…. Det er noget i den retning, men det er ret billigt, vi benyttede os af http://www.foh.dk/ og det kostede 750 kr plus forbug af væske til skumkanonen, ret sjovt faktisk

  4. Alice Sprotte Says:

    Jeg var der, da hundeepisoden skete….
    Det skal siges, at hunden er meget gammel og godmodig – men godt gået. Nu deler jeg jo ikke din fobi…

  5. Mathias Says:

    Det är härligt att se att ni har hittat en form och livsstil som gör att människor både FÖRSTÅR och KAN TA EMOT det evangelium ni själva lever i. Underbart att läsa!!

    Go Thomas!
    Lever fortfarande i tanken om att komma till Köpenhamn av och an, kanske träffas över en lunch eller så, men det har inte ännu blivit av… men nån dag kanske.

  6. Thomas Willler Says:

    Hej Mathias du er meget velkommen i Käbenhavn, det kunne väre rigtig godt med en kop kaffe sammen med dig

Leave a Reply

