Poetry slam og Guds rige

poetryslam.JPG

Så var vi til poetry slam på ideal bar med klyngen igår. Det var nok verdens mindste klynge, men det blev en storslået aften. Sidsel blev dommer, og hun kørte den hårde stil hele aftenen, her uddeler hun aftenens laveste karakter til, ham som fik tilnavnet stønneren.

Der var klart en af spoken word digterne, som skilte sig ud, og jeg fik en god snak med ham bagefter. Det viste sig, at det ikke var tilfældigt, han havde været lidt inde omkring nogle kirkelige kredse tidligere i sit liv, og han ville meget gerne komme forbi til grace og slamme nogle digte. Så det glæder jeg mig til. Det sker d. 5. november, og det med Guds riget, tjah Gud var i hvert fald på spil i noget af det der skete, og måske kommer det endnu mere nær i poetens liv, hvem ved….

One Response to “Poetry slam og Guds rige”

  1. larsdorland Says:

    Mind mig om at skaffe mig en slang ordbog. :-S

Leave a Reply

