Global Opvarmning

Hvis nu der er tale om global opvarmning, er der så nogen der kan forklare mig hvorfor, der falder sne ned udenfor mit vindue og det er KUN DEN 1. NOVEMBER BAH

9 Responses to “Global Opvarmning”

  1. Tine G Says:

    jeg er også rimeligt forundret (læs: panisk) – men bliver ved med at forsikre mig selv om, at havet endnu er for varmt til længerevarende vintervejr – ikke desto mindre sner det fortsat og bliver også liggende!!!! Godt at have hjemmearbejdsplads!!

  2. Henrik H Says:

    Har du ikke set “The day after tomorrow”?? – opvarmning fører til at is kappen på nordpolen og grønland smelter – det ændre salt balancen i havene som fører til ændring af golfstrømmene som fører til nedkøling globalt

  3. Lise N Says:

    jeg fryser bare…

  4. willer Says:

    Jeg fryser også, nej det kan være jeg lige skulle se den…

  5. Henrik H Says:

    jeps, fantastisk katastrofe film til en kold dag – men med en happy ending (selvfølgelig) – nå, men jeg vil lige advare, at det altså ikke er en film der fortjener nogen bjørne, palmer eller oscars

  6. maltesen Says:

    Jeg kan godt give en forklaring på, hvorfor jeg i slutningen af oktober, stadig render i shorts på arbejdet (og nej, jeg er ikke postbud 😉 ), men arbejder i hjemmeplejen. Efter havd jeg kan huske, har jeg aldrig haft den slags beklædning på denne tid af året før…

  7. JesperK Says:

    Efter have set FCK vinde over Man U igår aftes inde i Parken (læs:jeg var der i egen ydmyge person) så har jeg det dejlig varmt indeni, pågrund af den euforiske stemning der stadig hersker omkring mig. Men ja lettere kold oplevelse…

  8. LasseÅ Says:

    Brrr…

  9. maltesen Says:

    @JepserK: Undskyld, var der fodbold i går?

Leave a Reply

