No pictures

Jeg har desværre ingen billeder, men jeg har haft nogle fantastiske dage, der har budt på meget inspiration, fællesskab og tanker.

Jeg gik desværre glip af DAWN konsultationen, men det går nok, man må jo prioritere. Jeg er med i en mentorgruppe sammen med 6 andre (se foregående post). Vi havde nogle forrygende dage sammen med vores egne mentorgrupper, på Apostolsk Højskole i Kolding.

Torsdag aften var vi samlet os 7 og det blev en ret bevæget aften for mig. Vi havde haft tre timer til at meditere over filipperbrevet. Et af de centrale begreber i brevet er kenosis. Det vil sige at udtømme sig selv… Så jeg mediterede over, hvad jeg skulle give slip på, så Guds ånd og kunne komme og fylde mig. Der var et par historier som jeg tænker på mange måder har formet mig, og de blev delt med de andre og vi havde en meget “powerful” bedestund.

Et andet highlight var undervisning med Keld Birger som er JTI coach eller meyers-briggs. Jeg fik lige sat ord på nogle ting omkring, hvordan jeg selv fungerer, hvilket var meget cool.

Et tredje highlight var at hænge ud med nogle af lederne fra re:gen og høre deres perspektiver på, hvor vi er på vej hen, og hvor man kunne forestille sig os på vej hen. Mange tanker og lidt visdom fra Gud ville være godt.

Igår stod den så på gudstjeneste og besøg af et vordende brudepar og lidt NFL, men hvad sker der lige for Falcons…?

Leave a Reply

