Årsmøde om nogle timer

Så afholder re:gen sit første årsmøde om nogle timer. Jeg er vokset op i en demokratisk kirke, men har ikke altid syntes at det fungerede optimalt. Så i dag forsøger vi at finde en balance mellem ledelse og “folke styre”. Jeg ved ikke om det lykkes, men vi har jo også nogle år foran os, hvor vi kan justere. Men i hvert fald glæder jeg mig til at mødes med mange af de andre i vores netværk og drømme sammen om det, som Gud har til os.

Jeg nævnte tidligere, hvordan det var gået op for mig sidste weekend, at jeg godt kan lide at drømme sammen med andre, mens jeg tænker bedst, når jeg er alene. Jeg kan mærke, at det virkelig gør sig gældende om det jeg skal sige i dag. Jeg ønsker, at vi skal være i proces med det jeg siger, og vi skal drømme videre på det. På den anden side har folk nok også brug for en retning, så jeg kan ikke bare lade det hele være en drømmeproces… hm Hjælp mig Gud til at gøre det rette.

Her er lige et billede som slet ikke har noget med sagen at gøre, det er fra ann og peters bryllup, og det kan man da kun blive berørt af på sådan en 1. søndag i advent

dsc00548.JPG

2 Responses to “Årsmøde om nogle timer”

  1. Lise N Says:

    HEj Thomas..
    Tak for en dejlig dag. Jeg kan ikke lade være med at glædes over det som Gud har gjort i Re:gen og den vandring som vi har været på de seneste 6-7 år.
    Jeg er stolt over at blive ledt af dig og lede sammen med dig.

    Guds fred Lise

  2. Thomas Willer Says:

    Selv tak, ja det er en fantastisk vandring, og den bliver jo kun sjovere… 🙂

Leave a Reply

