A.C. Nielsen og en fredens person

Her til aften var jeg en del af en fokusgruppe, der skulle prøvesmage forskellige smoothies. Generelt en dårlig smagsoplevelse, men køreturen på vej hjem var god.

En af de andre deltagere, som jeg aldrig havde mødt før tilbød at køre mig hjem, og det første hun spurgte mig om i bilen var, og du sagde at du var “fritidspræst” – jeg havde nu sagt frikirkepræst. men det blev til en 20 minutter lang og fantastisk samtale om tro, kirke og Gud.

I a passionate life taler Mike Breen om, at Gud kan sende mennesker på vores vej, som vi lige i det øjeblik skal være noget for og give et glimt af Guds rige. jeg tror, at bilturen var sådan et øjeblik. Jeg håber, at jeg fik  lov til at vise hende et glimt at Guds rige, og jeg håber, at det frø, der allerede er plantet hos hende fik lidt næring her til aften, så det må vokse, så Susanna kan vokse længere ind i Guds rige, det er min bøn og mit håb.

Skulle jeg have spurgt om jeg måtte bede for hende… Hm jeg ved det ikke, måske – måske ikke?

One Response to “A.C. Nielsen og en fredens person”

  1. Peter Says:

    Var der nogle af de andre der syntes om Smoothies? Har I fået nogen feedback på fokusgruppen? Er ved at kigge på det marked nemlig, så det kunne være interessant hvis du har noget info.

Leave a Reply

