I denne søde juletid…

Forventningens glæde er ofte den største… Men derfor kan man jo godt glæde sig. Jeg glæder mig til, at Alan Hirsch kommer til København d. 11. januar og at Tony Jones kommer til København og Århus d. 5. og 6. marts. Det er simpelthen to af de allervæsentligtste stemmer når vi taler om den globale emerging church samtale.

Hvis du er interesseret i discipelskab og ungdomsarbejde, så burde du også lige lægge vejen forbi Stockholm d. 7. og 8. marts. her afholder SALTs Youthministry linje et superdøgn, hvor vi sammen med Tony J, Knut tveitereit (stort navn i Norge) og alle andre vil tale om, hvordan at vi kan være med til at forme autentiske unge disciple i en emerging kultur, det bliver alt for vildt….

Udover det skal jeg selv til Cambridge i den første uge af januar til en Youth research konference, så kan det vist ikke blive mere langhåret, men jeg tror det bliver godt.

Så jeg glæder mig…

2 Responses to “I denne søde juletid…”

  1. Simon Says:

    Bliver det muligt for folk at tage del i samltalen, der ikke er fuldtid i kirken eller læser på salt (såkaldte teltmagere)???

  2. willer Says:

    ja, det gør det, så til alle jer teltmagere send mig lige en mail….

Leave a Reply

