Pas på – Reklame forude!

chris_morgen.gif

En af mine venner og “disciple” hvis man kan kalde ham det, har lavet sin egen netradio og hver morgen laver han sit eget morgenshow. Peter er en fyr jeg har kendt i mange år, og jeg holder meget af ham. Man kan godt sige, at vi har vidt forskellige baggrunde, og vi udforderer nok begge to hinanden. Men i hvert fald er jeg glade for, at han er en del af den vandring, som jeg selv er på – vandringen med Jesus, og ja han lærer mig også noget om mit forhold til Gud, og det er cool. Du kan lytte til radioen her upchart

Leave a Reply

