En adventsrefleksion

Efter en aften med klyngen, som var ganske behagelig. Vi indtog Ballerup, så tænker jeg, at det er tid til en lille refleksion. Jeg kan godt lide den, og den giver ro. At finde ro er en konstant udfordring for mig, da jeg har et travlt liv, som type bedst kan lide at have gang i mange ting og fordi ro ikke bliver faciliteret specielt mange steder i dag. jeg længes efter enkelthed og fællesskab. Kan det lade sig gøre i en tid, hvor vi søger det hotte, hastige, smarte og lækre eller er det en utopi…?

One Response to “En adventsrefleksion”

  1. Simon Says:

    For mig handler det meget om at prioritere det, der er vigtigt. Hvorfor bruge tid på ting hvor man ikke finder Guds nåde eller Guds rige bliver større?
    Som jeg selv sjovt nok lige har skrevet på min blog: Jeg længes efter ikke at blive elsket, accepteret og respekteret for det man gør og hvor mange sjove kommentarer man kan fyrer af på en aften.
    Jeg længes efter at blive elsket, accepteret og respektere for den man er og det bare at være.

Leave a Reply

