En god weekend

En god weekend er ved at være til vejs ende. Fredag aften stod det på ren hygge med Inge. Lørdag formiddag var jeg så ude at hjælpe Hanna og Jakob Vagner med at flytte. Jeg havde fået den fede tjans, hvilket betød, at jeg hele tiden befandt mig i regnvejret. Derefter tog jeg til valby for at dele småkager ud til plejehjemsbeboere – i den gode sags tjeneste (se billede), og jeg endte da også med at blive kysset af en ældre dame.

Senere på dagen var kimie forbi for at lave 5 kg bolcher, Inge var den store bolchemester, og senere kom Jarle og vi havde en hyggelig aften, kl 2 var det det så Mr ANDERSEN tid, og da Morten Andersen sendte sit andet ekstra point op i mellem stængerne, så blev der skålet i champagne og spist sylte.

I dag var der så julejam i re:gen, hvilket var ganske fornøjeligt – masser af mennesker og masser af musik,  så alt i alt meget godt.

Det der så ringer i mit indre er en sætning fra bogen “how not speak about God”, som siger, at det er i stilheden, at vi kan sige allermest om Gud, fordi det er der, han overvælder os. Meget godt sagt Pete, så lad os prøve at være stille sammen – bare en gang i mellem

plejehjem.jpg

Leave a Reply

