En julegave til læserne

Kære Læsere

Selvom der er nogle dage til juleaften, så tænkte jeg da, at jeg lige ville give jer en gave. Det er en perfomance, som blev givet i Frankrig i sommers under private forhold, men nu er den her så igen (undskyld Peter). Det her er klasse! To af Danmarks bedst syngende præster synger do and the dodos

Nå jeg kunne ikke få uploadet videoen til denne side, så her er linket til den. Det er smukt


3 Responses to “En julegave til læserne”

  1. Niels Tvesok Says:

    Jeg ville gerne se det, men nu har min computer indtil videre taget 10 min om at loade din side, fordi det er så tungt, så jeg kommer tilbage senere, når min computer eller din side er blevet hurtigere… 🙂

  2. Simon Says:

    Har I pimpet altervinen?
    Eller var det bare for længe siden, at i havde set andre mennesker?

    Men smukt det er det!!

  3. Lise N Says:

    bedre gengivelse af sommerens koncert i Tivoli findes ikke nogen steder! Smukt!!
    PS: Har du lært Peter at pege hver stavelse????

Leave a Reply

