Jeg er en nørd!

I aften tager jeg af sted til Cambridge. Jeg skal være sammen med 100 andre af min slags. Det vil sige folk, som underviser i youthministry. Så det er en masse nørder, når det handler om unge tro og kirke, der skal være sammen.

Jeg synes, programmet ser meget spændnende ud, men det er nok fordi jeg er en nørd.

Det er International Association for Study of Youth ministry, som arrangerer det. Du kan tjekke dem ud her

2 Responses to “Jeg er en nørd!”

  1. Henrik H Says:

    go tur til Hogwart – Hils Harry P fra mig og nyd deres “the full english breakfast”

  2. tvesok Says:

    Jeg kan se på deltagerlisten ( http://www.iasym.org/cambridge-2007/conference-delegates.html ), at du er eneste rep. fra DK? Nå, men det er da bedre end Sverige.

    Mht. ikke at være stemmeberettiget delegeret. Det skal du ik være ked af. Bare tag noget karton med i forskellige farver og lav din egen stemmeseddel.

Leave a Reply

