Kairos øjeblik

En gang i mellem sker der ting i vores liv som burde få os til at standse op og fundere lidt over, hvad er meningen med dette. Disse ting/øjeblikke kan man kalde kairos. I den her uge har jeg virkelig været “uheldig”

– søndag smider jeg mine vanter væk

– Mandag smider jeg nøglen til vores kælderrum væk

– Mandag laver jeg en kalenderbøf…

– Onsdag taber jeg en cykellygte

– Torsdag taber jeg min mobil telefon men finder den igen

– Torsdag glemmer jeg mine vanter i bussen men fryser om hænderne og får stoppet bussen

Hvad er meningen med det?

4 Responses to “Kairos øjeblik”

  1. Henrik H Says:

    Du er P ;o) – Det er skabelses teologi Thomas og Gud er nådig

  2. Tine G Says:

    jeg kan godt lide den der med, at du fik stoppet bussen!
    Willer – måske en indikation af, at tingene går lidt for hurtigt for dig… men det er måske for banalt?

  3. willer Says:

    Til Henrik Jeps det er skabelsen, det prøver jeg også at fortælle min omverden… men den er meget J

    Til TIna Måske men jeg har faktisk haft rigelig med tid i denne uge… men jeg vil da lige tænke over det…

  4. larsdorland Says:

    Nu er jeg ikke et orakel, men jeg tror, ja, jeg er næsten 110 % sikker på, at den dybere mening med alt det, du beskriver, er:

    1) Du bør smide dine vanter væk.
    2) Du bør smide dine nøgler væk.
    3) Du bør smide din mobil væk.
    4) Du bør købe dig en kogebog.

    Men som sagt, så er jeg jo ikke et orakel.

Leave a Reply

