Årets mest inaktive blogger AWARD

Det er en mig en glæde at kunne præsentere årets mest inaktive blogger. Her er hun:

mariaa.gif Maria Abildgaard er jo ellers en meget flittig og dygtig lærerstuderende, men blogosfæren har hun svigtet. Det er en skam, for hun har ellers meget godt på hjerte. Maria, til lykke med prisen, håber du vil nyde sejrens sødme en tid.

3 Responses to “Årets mest inaktive blogger AWARD”

  1. Maria A Says:

    Du er simpelthen for meget Thomas…=)

    Jeg har faktisk tænkt den sidste tid om man skulle vende stærkt tilbage…. Men jeg må nok have hjælp til at oprette en ny blog, for den gamle er vist ikke helt tip top….kan vist heller ikke rigtig huske mine adgangskoder HA HA… Er det wordpress der er det hotte i øjeblikket???

  2. Simon Says:

    Blogspot sutter…
    Wordpress giver frihed…

  3. Morten Olsen Says:

    Hmm.. Jeg overvejer WordPress.

    Genialt med blogger award – og kanont billede af Maria 😉

Leave a Reply

