MBTI – Analyse… Jeg er P

Hm jeg er hermed P, altså hvis man tager Meyers-Briggs personlighedsanalyse i brug. P står for spontan, ustruktureret etc.

I dag skulle jeg undervise på en samling for europæiske ledere fra apostolske ledere, troede jeg. Igår tjekkede jeg mmailen for lige at tjekke, hvornår jeg skulle være der, for jeg vidste jo godt, at jeg kunne have set forkert på mailen mht. tidspunktet. Da jeg ankommer kl 945 til skovbo efterskole, undrer det mig lidt, at der ikke er nogen biler på parkeringspladsen, der er heller ikke rigitg nogen at se i spisesalen. Da jeg finder en elev siger hun, at der ikke er nogen konference. Så går jeg lidt i panik, for det kunne jo også være, at det var et andet sted, jeg var i hvert fald sikker på, at det var i dag.

Jeg ringer hjem til Inge, og ganske rigtigt, som du kære læser sikkert allerede har gættet, så var jeg en uge for tidligt ude. Så nu tager jeg så til skovbo igen om en uge.

Morale: jeg er P

One Response to “MBTI – Analyse… Jeg er P”

  1. Henrik H Says:

    Thomas for….

    Normalt når jeg underviser i MBTI, så er det afgørende at folk som er udpræget får nyt sprog og lærer at bruge deres forskellige sider konstruktivt

    et forslag til nyt sprog for dig Thomas kunne være “KALENDER”

    PS: husk vi har en aftale i aalborg på mandag d. 12 ;o)

Leave a Reply

