At løbe sig en tur

festogjulebilleder-004.jpg Jeg har i den seneste tid ikke løbet så meget som jeg gerne ville og det kunne jeg mærke i min krop på mit humør, min åndelighed (da jeg beder kristusbønnen, mens jeg løber) og min form. Da jeg var ude at løbe i søndags besluttede jeg for mig, at nu skulle jeg løbe hver dag indtil påske og det går godt so far. Jeg kunne på min første tur mærke jeg var lidt gumpetung, og i går tog jeg så tid og jeg løb 5 km på 23.57 kl 06.15 om morgenen. I dag løb jeg så 22.57 kl 7.15 om morgenen. Hvis jeg nu fortsætter med at skære et minut af om dagen, så kan jeg om 14 dage slå verdensrekorden på 5000 meter. Update følger i morgen

One Response to “At løbe sig en tur”

  1. Anders Says:

    Og hvis tiden hvor du løber rykker sig tilsvarende, vil du da løbe kl 21.15 om aftenen..
    I øvrigt.. ret vildt at du vil løbe hver dag..

Leave a Reply

