At sende…

I løbet af den sidste måned har den cellegruppe, som jeg er en del af sendt folk afsted fra cellegruppen fordi de skulle starte nye grupper op med folk som var lidt halvkirkeløse.

Igår sendte vi så martin og maria afsted (de var der godt nok ikke) og Karen og Christian, som vi fik lov til at lægge hænderne på os sende af sted.

Ofte har vi delt cellegrupper, når der var 10-12 stykker i gruppen. Men jeg kan meget godt lide den her tilgang, at man i gruppen bliver styrket og får vision for at samle nogle af sine relationer som ikke nødvendigvis kommer i kirken, men som er meget interesseret i tro og så bliver sendt ud for at starte en ny gruppe og så se, hvad der sker. Så jeg er meget spændt på hvad der kommer til at ske med disse nye grupper. Os der er tilbage i gruppen har kaldt nogle flere til at vandre med os, og så må vi se, hvordan vi bliver sendt til mennesker omkring os.

Det interessante var da Karen og Christian fortalte, hvordan de oplevede at Gud gav dem nåde til deres venner, som selv var begyndt at ringe til dem og spørge om de ikke skulle hænge ud.

Jeg kommer stadigvæk til at have noget med de “udsendte” at gøre, fordi vi laver en coaching gruppe, som jeg leder, og det glæder jeg mig meget til…

Leave a Reply

