Update

I dag var klokken så igen 6.15, da jeg drog ud på en løbetur. Tiden blev 22,39 på de 5 kilometer. Hm ikke så godt det kan skyldes flere ting, at jeg ikke forbedrede min tid fra igår:

– for lidt søvn

– Måske havde Anders ret i sin kommentar igår, at jeg skal også løbe en time senere hver dag

– Jeg havde lidt ondt i maven

– Den forklaring jeg selv hælder til er, at jeg ikke skulle have drukket den fadøl i går aftes, det sætter en dæmper på farten.

Men i morgen er jeg på den igen, så må vi se, hvad der sker.

Leave a Reply

