Wozniackis overarm

For nogle år siden så jeg et program med Bubber, hvor han interviewede Caroline, som på det tidpunkt var et 11 årigt tennistalent. Nu er caroline så ved at blive stor, hun er i hvert fald teenager. Men hvad sker der lige for hendes overarme, er det normalt at 16-årige teenagepiger render rundt med sådan en overarm, hvad sker der lige for det… hm måske er jeg bare misundelig…

1536632-c00637e122345690fbeffc74954b6298.jpeg

4 Responses to “Wozniackis overarm”

  1. Lise Nielsen Says:

    Jeg har lige hørt at hun skal spille mod Serena Williams i aften – man må sige det er noget af en udfordring – jeg krydser fingre for en overraskelse. Det ville da være noget af et karriereboost!

  2. Lise Nielsen Says:

    undskyld, det er Venus hun skal spille mod…:-)

  3. Malunde Says:

    jeg tror bare, du er misundelig. det er helt normalt at have spændstige overarme som 16-årig. det havde jeg da, kan du ikke huske det?
    din super fitte søster

  4. Maria A Says:

    Ja lidt misundelig er jeg også. De enkelte sommertræninger med far to gange om året har ikke givet samme resultat på mig…øv.
    Har set på ttv at hun også skal spille opvisningskamp mod hendes idol M. Hingis…. Hun stormer jo frem… Hvad lavede jeg egentlig lige som 16 årig???

Leave a Reply

