Man skulle næsten tro der var faste….

Jeg ved det, der har været stille i nogle dage, det har ikke været med min gode vilje, men tingene har været meget hektiske og en af de ting, som jeg ikke har nået er bloggen.

Efter konferencen sidste weekend med missionsforbundet og metodistkirken, var der 30 års fødselsdag med Lise, dagen efter kom Tony og så hang jeg ud med ham og en masse anre ledere ind til onsdag aften og så torsdag forsøgte jeg at slappe lidt af men havde dog lige lidt arbejde der skulle ordnes og så en festlig fødselsdag hos min søster. Fredag morgen af sted til London, hvor jeg sammen med Mette og Henrik Holmgaard besøger forskellige sammenhænge, der gerne skulle inspirere os i forhold til discipelskab.

Det er fedt at hænge ud med holmgaards, selvom jeg har mistet mit visakort og ikke må drikke øl, men derfor kan jo godt have det sjovt.

I dag var meget interessant, da vi hang ud med Jim BArker, som er Warden i et nu-monastic fællesskab. jeg kunne klart mærke under samtalen, at her var noget, som jeg skal dykke dybere ned i. Klosterbevægelsen har meget at lære os, når det handler om discipelskab og nu må vi så se, hvad det betyder for os i re:gen. I hvert fald var der lidt kairos øjeblik over det så nu reflekteres og observeres der.

I aften skal vi ud til Jonny baker og grace og i morgen er det det jason clark og moot, og så er det ellers en nat i Stansted på gulvet, som jeg kan glæde mig til

Ju huu

Leave a Reply

