selverkendelse i en snottet tid

Jeg er snottet. Det er enormt irriterende at være snottet. Man kan ikke tale, man kan ikke trække vejret, man kan blot tænke lidt.

I den her uge er det endnu en gang gået op for mig, at jeg fungerer bedst, når der er andre mennesker omkring mig. I den her uge har jeg siddet meget alene på de kontorer, hvor jeg arbejder. Det bliver jeg deprimeret af. Jeg har brug for mennesker omkring mig, som jeg kan dele mine tanker og ideer med. Jeg nægter at være ansat i en kirke, hvor der kun er mig. Vi må hellere se at få ansat nogle flere, før end jeg slår mig på flasken 🙂

One Response to “selverkendelse i en snottet tid”

  1. frovin Says:

    Skål!

Leave a Reply

