Oslo Lufthavn

Så sidder jeg i lufthavnen.  Jeg glæder mig til at komme hjem det bliver virkelig dejligt. Af en eller anden grund er jeg lidt trist til mode. Hm men det kan selvfølgelig bare være, at det er pågrund af alle de nordmænd, som jeg omgiver mig med…

I dag har jeg undervist omkring holistic youthministry. Det lyder sikkert lidt fesent, men i grunden tror jeg det er enormt vigtigt. Hvis vi skal være holistisk og autentiske efterfølgere af jesus, som må vores efterfølgelse gælde alle områder af vores liv og ikke bare vores sjæles frelse. Det omhandle vores:

– brug af penge

– syn på krig og konflikter

– omgang med naturen

– relationer

– tøjforbrug

– global uretfærdighed

– global opvarmning

– og meget mere

Men åh hvor er jeg træt af mig selv, når jeg alligevel ender med at sidde og være ked af, at der ikke kommer nok mennesker til vores gudstjenester. Jeg har brug for at lære Guds perspektiv på mig selv, men så sandelig også Guds perspektiv på, hvad der er vigtigt.

Forbarm dig over mig Gud

Leave a Reply

