udsigt fra en mac

Er pt til missionskomitemøde i Baptistkirken. Det er mit “jomfru møde” i komiteen, og så må vi se, hvordan det går. Jeg er lidt spændt og har ikke særlige høje forventninger til mødet, men det er sikkert noget jeg skal arbejde med…glæder mig mere til at Peter Søndergaard kommer til re:gen på søndag…

Ved siden af et billede som viser udsigten her fra min mac på mødet!mk.jpg

2 Responses to “udsigt fra en mac”

  1. frovin Says:

    Jaaah, mission! Kan I ikke slå et slag for teltmagermodellen? Det er fremtiden!

  2. Lise Nielsen Says:

    Hej Thomas..

    Har glemt at spørge dig hvad du synes om komité mødet – fortæl mig det lige næste gang vi mødes..

    GF Lise

Leave a Reply

