Vanløse mit hood

Så er vi rykket til vanløse, vi er ikke helt på plads endnu, men det kommer, og der virker en smule tomt i lejligheden, fordi vi ikke har møbler nok.

Men i de fire dage hvor jeg har boet her, har jeg tilfældigt mødt en masse mennesker, som jeg kender, hvilket bare bekræfter, at det her virkelig kan blive mit hood…

Rune Toldam og Rasmus Broholm i føtex

Dennis og Linda Kofoed foran cafe Boyd

Mia Fokking (ja det hedder hun altså) på cykelstien

David Højgaard foran Betlehemskirken

Birger Nygaard på løbetur rundt om Damhussøen

Ståle Solbakken også på en tur rundt om damhussøen, men ham kender jeg ikke rigtig…

7 Responses to “Vanløse mit hood”

  1. Simon Says:

    Velkommmen…
    Og ikke mindst CL semifinale på den lokale!

  2. Anders Says:

    Tillykke med den nye hybel. Glæder mig på jeres vegne. Dejligt for jer med lidt mere plads..

  3. Fru Green Says:

    Som Vanløseborger siden barndomme: Velkommen.

  4. kat Says:

    Håber, at I føler jer hjemme trods manglende møbler! 🙂

  5. willer Says:

    Tak Fru Green jeg føler mig meget velkommen

    Ja så småt er vi ved at føle os hjemme overvejer om jeg skal anskaffe et fodboldbord til den tomme spisestue

  6. kat Says:

    Fedt, så kommer jeg! Jeg er helt vildt dårlig til bordfodbold, men synes, at det er vildt sjovt 😉

  7. Ståle Solbakken Says:

    Hej Thomas,
    jeg tror ikke lige jeg så dig – eller vedt… var det dig der sad på bænken?

    Nå men jeg smutter! Jeg har et mesterskab der skal fejres og en pokalfinale der skal forberedes, og nogle spillere der skal købes:-)

    Venlig hilsen
    Ståle Solbakken

Leave a Reply

