Lækker weekend

Det skal nok blive godt. Lørdag og søndag bliver jeg rusket igennem i min kirkelighed og spiritualitet.

– lørdag skal jeg til Danske kirkedage hvor jeg skal sige noget om emerging church

– Om aftenen har vi i re:gen en lille lovsangs og bønne komsammen

– søndag morgen er det tid til marathon, som jeg tidligere har omtalt som en åndelig disciplin, men derfor vil opbakning da ikke være af vejen

– Kl 15.00 har vi grace, hvor Ole lundegaard (efter min mening en af DK’s bedste undervisere kommer=

– Efter Grace har vi et lille møde med Jon Dunn, hvor det profetiske nok kommer i fokus.

Så det skal nok blive godt!

3 Responses to “Lækker weekend”

  1. frovin Says:

    Rapporter gerne fra Danske Kirkedage. Jeg ville enormt gerne med og høre David Zac Niringiye, som er en fantastisk bibelunderviser, men sådan blev det ikke lige..

  2. willer Says:

    jeg var desværre ikke så meget til kirkedagene, da jeg tog hjem lige efter mit seminar, lidt dårligt, men sådan kan det gå… så jeg har ikke så mange rapporter

  3. willer Says:

    Jeg var der desværre ikke så meget, det var ret meget hit and run, ikke min favorit måde at være til konference på, men sådan måtte det lige blive denne gang.

Leave a Reply

