Ikke spilde sine kræfter

Jeg havde som mål at løbe under 4 timer, og der er jo ikke nogen der har sagt man skal overanstrenge og slet ikke, når man løber 42 km. Så jeg kom i mål i tiden 3.59.45 Så det var jo pænt godt timet, så jeg er tilfreds.

Vi havde en fantastisk dag i kirken med Ole L’s undervisning og et godt “bedemøde” bagefter, så nu skal jeg bare snart i seng og pleje min krop og mine ben

2 Responses to “Ikke spilde sine kræfter”

  1. Lise Nielsen Says:

    Hej Thomas,

    Hvor er jeg glad for at det gik godt – jeg smertes ved ikke at kunne være der til at bakke dig op – og tilmed har en forkølelse overmandet mig, så jeg nu ligger på min sofa og forsøger at få tiden til at gå. Dejligt at høre at det var en god dag i kirken – lad os tales ved/Lise

  2. kat Says:

    Blæret, at du gennemførte! Fatter ikke, at man kan løbe så mange km!! 🙂

Leave a Reply

