så går det løs

om 1 time og 40 minutter vil jeg stå sammen med 7000 andre og vente på startskuddet til copenhagen marathon 2007, og så handler det ellers bare om at give den gas de næste 4 timer. Jeg glæder mig og er en smule spændt. I dag er det vigtigt at huske, at smerte blot er svaghed der forlader kroppen… 🙂

2 Responses to “så går det løs”

  1. Ole Birch Says:

    Hvilket umådeligt fjollet projekt er ikke dette med marathonløb. Hold straks op med det! Det er sikkert sundhedskadeligt at belaste sin krop på denne ekstreme måde og desuden er selve løbets størrelse til stor gene for folk der skal bevæge sig rundt i byen denne dag. Eksempelvis dem der skal i kirke denne søndag formiddag i en citykirke.
    Glemte jeg er sige at jeg er præst i sådan en? 🙂
    Never mind – Håber det blev et godt løb.

    Ole Birch

  2. willer Says:

    det gjorde og und undskyld ulejligheden

Leave a Reply

