Aah this is church

Her er til aften havde jeg en af de aftener, hvor man tænker Yes, det er det her det handler om. Først havde jeg en af mine huddles, som fungerer som en slags coaching gruppe. Vi startede med at spise og dele liv, og så gik vi ellers til den, hvor vi spurgte ind til hinandens karakter, og hvordan vi har det med at leve OP-IND-UD. Det var godt og vi fik talt om nogle væsentlige ting.

Bagefter var jeg ude og se en af mine venners lejlighed. Det er en fyr, som vi har kendt siden vi lavede teenagearbejde i Hvidovre. Han havde erhvervet sig en lejlighed på 200 kvm, så den skulle jeg lige se. Han er super evangelist, så jeg udfordrede ham til at lave “hjemme-kirke” som han kaldte det, hvor jeg så kan komme og være præst. Det håber jeg lidt på, så det er et bønne emne.  Vi sluttede på Kongens nytorv, hvor han skulle have en smøg, og der fik jeg så lov til at bede for ham og hans kæreste kl 23.45.

Fantastisk at være kirke på denne måde, det vil jeg gerne have noget mere af…

Leave a Reply

