Så er vi kommet ind!

Igår aftes aflagde både Inge og jeg vores løfte om at leve i:

– renhed

– Enkelthed

– ansvarlighed

Vi er nu en del af et fællesskab med 300 andre over hele verden, som ønsker at leve et liv, der afspejler disse tre “værdier”. Der er sikkert nogle, der vil sige, er det ikke en anelse sekterisk og gå ind i en orden. Faktisk er det noget, som mennesker har gjort i 1600 år af kirkens historie. Mennesker har altid gået ind i mere ordnede fællesskaber, fordi de anerkender, at det her liv som kristen, kan jeg ikke klare alene, jeg bliver nødt til at have hjælp fra andre.

De fleste ordner i kirkens historie har haft et specielt fokus, og den orden vi træder ind i TOM har som fokus at være i mission – eller sagt på en anden måde at fortælle de gode nyheder om Jesus til hele verden. Hvordan det lige ser ud ved jeg ikke jeg ved heller ikke, hvordan det er at leve et liv med de tre løfter, men jeg ser meget frem til det…

Selve optagelsen var meget nede på jorden, og det føltes meget naturligt, men spørgsmål er velkomne… 🙂

2 Responses to “Så er vi kommet ind!”

  1. Henrik H Says:

    tillykke kære broder – glæder mig til at vandre videre med dig i mission udfra de tre løfter – lets get accountable i det!

    har du bestemt dig for en bestemt rytme for bøn?

  2. willer Says:

    hm ja det er et godt spørgsmål… jeg har mine løbeture og så har jeg planer om at kreere et lille meditations hjørne i lejligheden, hvor jeg kan starte dagen med at læse i bibelen, men ja jeg går meget og tænker på, hva så med resten af dagen…

    og ja lad os lige get accountable på løfterne

Leave a Reply

