Så er der givet karakterer

Med billedet af min lærer i Historie i 1. g – Henrik Stidsholt vil jeg da lige fejre, at jeg nu sammen med censor har givet karakterer i mit fag på SALT -Youthministry, som hed noget så fantastisk som Ungdomsarbejdets teologiske fundament. det var generelt nogle gode opgave, så alle studerende kan nu gå på en velfortjent sommerferie.

Ferien er en hviletid, så jeg glæder mig til at få slappet lidt og dykket ned i en masse bøger. Ferien starter onsdag i næste uge men en miniretræte i Belgien sammen med Jason Clark og nogle af hans venner. Så tid til lidt hvile og så kan vi arbejde senere

7 Responses to “Så er der givet karakterer”

  1. Henrik H Says:

    Tillykke med det – thomas, er du ligeså hård som din kære gymnasielærer fra 1.g??

    Rigtig god tid med Jason C, hils ham fra Mette og mig

  2. willer Says:

    Nej jeg er bare retfærdig. Vi skal vist også snart have talt om vores oplæg på apo stævne

  3. kat Says:

    Godt at høre, at du behandler de stakkels studerende ordentligt og retfærdigt! 😉

    Og god ferie – vi må lige snakkes ved om den dér kop kaffe… 🙂

  4. willer Says:

    Jeg er klar til kaffe, det er jo først om en uge jeg tager af sted, så du siger bare til!

  5. Henrik H Says:

    Thomas hvornår er du tilbage? så vi kan snakke apostævne

  6. kat Says:

    Min uge er temmelig booket, men tjekker lige kalenderen og sms’er dig… Ja, hvornår er du tilbage igen?

  7. willer Says:

    Jeg er tilbage lørdag d. 30.6. om morgenen, og jeg tager af sted d. 27.

Leave a Reply

