8 år siden

For 8 år siden var det såmænd også en ret solrig dag, og hvordan kan jeg så huske det, vil nogen sikkert spørge. Det er fordi, at for 8 år siden sagde Inge ja til mig og jeg sagde ja til Inge, og jeg husker dagen som ret varm, i hvert fald måtte vi uddele vand til folk under vielsen. Det har været 8 dejlige år, så denne dag skal nydes i taknemlighed…Tak Inge for 8 fantastiske år!!!

4 Responses to “8 år siden”

  1. Henrik H Says:

    tillykke til jer begge

  2. kat Says:

    Ja, stort tillykke!

  3. frovin Says:

    Tillykke, yay!

  4. Tine Willer Says:

    Hej Thomas

    Sjovt at se at du blev gift 7. august for 8 år siden. Jeg selv med samme navn blev gift 7. august for 23 år siden.
    Det er sku’ da meget skægt.

    Tine

Leave a Reply

