En ode til mig…

Ja min 30 års fødselsdag fylder stadig i mit hovede, og det gør den til dels fordi min skønne kone havde skrevet en sang til mig. En fantastisk sang. For godt et år siden købte hun en guitar og har forsøgt at lære sig selv at spille og i fredags havde hun så premiere på sangen og for et publikum større end en. Det var en fantastisk performance, og en fantistisk god og sjov sang. her er hun så live on stage

dsc00789.jpg

4 Responses to “En ode til mig…”

  1. Mojo Says:

    Kvinderne i vores liv … en kilde til glæde, forundring og bredde i verdensanskuelse.

  2. Rune Says:

    Findes den på video?????????

  3. kat Says:

    Det var en rigtig sød sang! Og meget modigt, at hun turde!!

  4. René Vester Says:

    Hej Thomas
    Da jeg endnu ikke har fået svar fra dig på min sidste mail tænkte på at kigge lidt på din blog.
    Det der undrer mig ved den er, at den har en meget stor fokus på dig. Men ikke særlig meget på Gud. Og lige netop her, tror jeg vi adskiller os en del fra hinanden. Jeg tror nemlig ikke at folk bliver frelst af at få fokus på mig, for jeg er ikke noget særligt. Men hvis folk får øje på den sande uforfalskede Jesus, så vil de enten omvende sig eller gå bort. Der findes ingen mellemvej.
    Kunne du forklare mig hvilke bibelske overvejelser der er bag din side, for jeg har svært ved at se dem.
    Håber du havde en god fødselsdag.

Leave a Reply

