Så er det for sent…

Kære læsere af bloggen!

Flere gange har jeg nævnt at vi har haft en lejlighed til salg… Men nu er det faktisk for sent, for nu er der en køber, som har skrevet under. Så skal der lige gå 6 hverdage før det er helt på plads.

Det har været en sej proces, men jeg takker Gud for, at det snart er helt på plads!

2 Responses to “Så er det for sent…”

  1. Lise Nielsen Says:

    TILLYKKE! Jeg har en flaske boblevand der kan bruges til en fejring – skal man vente til om 6 hverdage eller er det at leve som tvivler??? Jeg tror på det.. den springer snart… tillykke tillykke tillykke

  2. Christian Says:

    Ja, tillykke med salget! Det manglede også bare…

    Tjek i øvrigt dette foto: http://www.flickr.com/photos/christianlaugesen/294708300/
    Hvis jeg siger hvem der spillede 7-kabale i din time, slipper jeg så for den store opgave? Halveret er også en mulighed… 🙂

    – Stikker Christian

Leave a Reply

