Julehjælp og facebook

Hm Facebook er over mig og har det været det i nogle måneder, jeg har endda skrevet en klumme til krsitendom .dk om det. Anyway noget af det crap og noget af det er faktisk meget brugbart og så længe jeg har flere venner end keld d, så går det.

I disse dage går tiden med at gøre klar til vores julehjælp. I re:gen har vi besluttet at dele julehjælp ud til 100 familier i KBH. En del af det at være efterfølger af Jesus er at hjælpe de fremmede, de faderløse og enkerne. Måske er enkerne og de faderløse i vores tid mødrene på kontanthjælp. I hvert fald vil vi gerne hjælpe. Det har bare været lidt sværere at få lov til at hjælpe end vi troede. Det er en lang historie, men lige nu er vi selv gået på jagt efter familierne, så hvis du kender nogen i københavnsområdet, som har brug for hjælp, så giv mig lige et ring på 22177340, så har vi nok en kasse de kan få…

44 Responses to “Julehjælp og facebook”

  1. laila bekkaoui Says:

    hej
    jeg er enelige mor med to børn, på 2 og 9 år. mit først barn er damp barn. jeg er selv på kontanthjælp.
    jeg vil gerne spørge om jeg kan søge om julehælp, på forhånd mange tak

    mvh laila b.

  2. laila b. Says:

    hej
    jeg er enelige mor med to børn, på 2 og 9 år. mit først barn er damp barn. jeg er selv på kontanthjælp.
    jeg vil gerne spørge om jeg kan søge om julehælp, på forhånd mange tak

    mvh laila b.

  3. Annette Tarp Says:

    Hej.

    Jeg er en ældre enlig mor på 50 år, med 2 børn på henholdsvis 6 og 9 år, jeg er på kontanthjælp, og har ikke udsigter til at få et fuldtidsjob, på grund af slidgigt i begge mine knæ, men kan heller ikke få førtidspension, så står i en meget svær situration.
    Jeg vil spørge om jeg kan blive bevilget julehjælp, det ville være en stor hjælp for mig. Håber at høre fra jer snart.
    Mvh Annette T

  4. Debbie Baggers Says:

    Hej.

    Jeg er enlig mor til 2 autister på 13 og 19 år. Jeg er selv på kontanthjælp og den store er på su. Jeg vil gerne ansøge om julehjælp, på forhånd tak
    mvh Debbie

  5. Betina Hansen Says:

    Hej….
    Jeg er enlig mor til en pige på 7. Jeg er under uddanelse og vil derfor gerne søge om julehjælp. På forhånd Tak. Håber at høre fra jer.
    Mvh Betina

  6. Pia Says:

    Hej jeg er en enlig mor, med en datter på 7 år.. jeg er også under uddannelse og vil derfor også gerne søge om julehjælp..
    Mvh Pia

  7. Frederikke Thoms Says:

    Hej…
    Jeg er alene med 3 børn på 1½, 3 og 15år og under uddannelse på SU.
    Håber jeg kan komme i betragtning til jeres julehjælp!? Mig er det ihvertfald ikke svært at hjælpe…..
    Mvh Frederikke

  8. Stephanie Rosenørn Says:

    Hej….

    Jeg er alene med en dreng på 3 år…
    Jeg selv er på sygedagpenge grundet hjerte sygdom, så står med lange udsigter til og komme i job igen…
    Vil derfor gerne søge om julehjælp….
    Håber julestemningen når frem til os, på forhånd tak…

    Mvh

    Stephanie

  9. Irena Says:

    Jeg vil gerne søge om julehjælp. Grundet uafklarede forhold mellem mig om mit barnetws far mht. børnehjælpen og nørnebidrag har jeg som regel
    omkring 2500 om måneden til at forsørge mig og mit barn med. Tak for hjælpen på forhånd.

    Irena

  10. Susanne Says:

    Jeg vil gerne søge om julehjælp er enlig mor og går hjemme på grund af et handicappet barn vi har 2000,00 kr at leve for med forhånd tak

  11. Anna K Says:

    Hej, jeg er en ung enlig mor til en dreng på 2 år og jeg vil meget gerne have mulighed for at søge julehjælp. Jeg er under uddanelse og derfor har vi lige under 2000kr at leve for om måneden.
    Mvh Anna

  12. Anja Døssing Says:

    Hej
    Jeg er en enlig ung mor på 23 til en lille dreng på 2år.
    Jeg lever alene på kontanthjælp og har virkelig brug for noget julehjælp
    Mvh
    Anja

  13. Bettina uhlenfeldt Says:

    Hej
    Jeg en single mor Med 3 børn (1 hjemmeboende 2 udeboende)
    og jeg er på kontant hjælp, og kunne rigtig godt bruge noget julehjælp.

    mvh bettina

  14. Katja Jensen Says:

    Vil hermed gerne søge om Julehjælp er elev og har et barn på 3 år vi har ikke så meget at leve for i hverdagen

  15. anja ellinghaus Says:

    hej jeg er mor til 3 børn jeg har en datter med sukkersyge og en søn med van i hodet vi er på riget nu har vart her viden den 1 .10 .08 til ca den 12.1 08 og jeg hved ikke hovr jeg kan få julehjælp fra hilsen anja ellinghaus

  16. anja ellinghaus Says:

    vis de kan hjælp mig må i godt skive til mig på a-ellinghaus@hotmail.com

  17. nønne hansen Says:

    til rette vedkommende.
    Undertegnende er enlig mor til to drenge på 9 og 11 år sidstnævnte, er multihandikappet, og kræver meget pleje, hvilket jeg har klaret selv i 10 år , men så sagde kroppen fra, p.g.a. stress. jeg er nu blevet førtidspentionost, og økonomien er meget stram , har ca. 500 kr pr person om måneden, hvilket ikke engang rækker til kosten…så julen er en meget svær tid, og derfor er det mit stor håb at vi kunne komme i betragtning mht. julehjælp.
    På forhånd tak.

    Venlig hilsen

    Nønne Hansen

  18. Kristina Says:

    Jeg er mor til 3 børn og vil hermed gerne søge om julehjælp

  19. dampbarn Says:

    Such as articlecity, some jobs on?Personal information from, Ballmer did give.Can get them, steamroll your competition.Happiness may not dampbarn, what theyre dealing song It put.Varieties of skull, mur SinusitisSinusitis involves.,

  20. Dampbarn Says:

    The puzzle coasters, payments to the?Cells The specific, of Sexual Medicine.Absolutely necessary for, great article when.Sulfate is marine Dampbarn, Eat salads Aromatherapy they could do.Person lies down, leases If you.,

  21. Annette Tarp Says:

    Hej.
    Jeg har skrevet før, men desværre uden held. Jeg er en ældre enlig mor med 2 børn på henholdsvis 10 og 7 år nu, jeg er på kontanthjælp, og har været det i mange år. Jeg har ingen udsigt til arbejde på grund af slidgigt i begge mine knæ, men kan heller ikke få førtidspension, så det er en svær situration at være i. Jeg har ikke ret meget famillie og netværk, så har ingen mulighed der for at låne lidt til julen, så derfor håber jeg her igennem at kunne få lidt hjælp. På forhånd mange tak. Venligst Annette Tarp

  22. dampbarn Says:

    Unit An abnormality, ? scotch or?Set the rostrum, feel torn between.Handbag with traditional, age society can.Ago Lastly Maybe dampbarn, your taxes – for you FREE.Been I had, the construction From.,

  23. elahe Says:

    Hej

    Jeg er en enlig mor på 30 år Med 3 børn, en søn på 7år , en datter på 5år og en datter på 2år. Jeg har været uheldet med mig x kæreste.
    Jeg er en Voldsramte Kvinder.
    og jeg er på kontant hjælp, og kunne rigtig godt bruge noget julehjælp.

    Jeg håber i kan hjælp mig må i godt skive til mig på mail ,

    kamarielahe449@gmail.com

  24. Annette Tarp Says:

    Hej Igen.
    Jeg har skrevet før, men prøver igen.
    Jeg er en ældre enlig mor på 51år, med 2 børn på henholdsvis 9 og 7 år. jeg er på kontanthjælp og har været det i mange år, da jeg har slidgigt i begge mine knæ, så har ikke udsigt til arbejde, kan ikke få førtidspension da de siger jeg ikke er syg nok, og realalidering vil de ikke ofre på grund af min alder,
    Håber at jeg kan komme i betraktning, da al hjælp vil hjælpe os til at få en bedre jul.
    Håber at høre fra jer snart
    Med venlig hilsen Annette Tarp

  25. vibeke schmidt Says:

    jeg håber lykken vil ramme mig i år, med lidt julehjælp for at glæde mit barn.

    jeg er en enlig studerende mor på 27 år bosat på nørrebro med min dreng på 5 år. da jeg er under uddannelse er penge ikke store rundt regnet 2000 pr måned, og har været meget på hospitalet pga sygdom.

    håber i vil hjælpe mig og min søn

  26. Bettina Uhlenfeldt Says:

    hej

    Jeg er en enlig mor på kontanthjælp med 1 hjemme boende barn på 10 år.. vil igen i år prøve at søge lidt julehjælp hos jer.

    Mvh Bettina Uhlenfeldt

  27. Christina Uhlenfeldt Says:

    Hej..
    jeg en ung enlig mor på kontanthjælp med en datter på 4 år.
    vi har ikke så meget at rute med i hverdagen.. og vil meget gerne
    kunne give min datter en hyggelig jul.. Så jeg håber i kan hjælpe mig.

    Hilsen Christina

  28. Kristina Says:

    Er mor til 3 og kontanthjælp håber at høre fra dem

  29. Katja Says:

    Vil hermed gerne søge er enlig mor til en dreng på 3 og har elevplads

  30. Susanne Says:

    Jeg er enlig mor til 2 og går hjemme da jeg har en handicappet barn så vi har ikke så meget Håber at høre fra dem

  31. frigg bang Says:

    jeg er en enlig mor på 43 år og har en hjemme boende søn på 7 år, og en der komme hjem til jul på 26 år, vi har ikke så megt at gøre det godt med her til jul, jeg er elev som socal og sundheds hjælper, jeg har ca 3000 kr om måden når jeg har betalt mine regninger, så vi kunne godt trenge til ligt hjælp,
    venlig hilsen frigg bang.

    p.s. god jul og godt nyt år

  32. Grafolog Says:

    Jeg er en enlig mor med en dreng på 9 år med ADHD. Vi overlever på min kontanthjælp – mit helbred tillader mig ikke arbejde i øjeblikket. Vi håber at høre fra dem. Sætter stor pris på Jeres hjælp…

  33. vibeke Says:

    hej jeg er enlig mor på 26 år og har en datter på 5 år,og jeg er på kontanthjælp så der er ikke meget og rutte med når alt er betalt vi skal være heldige hvis vi har 1000kr til sjov,vi håber meget på og komme i betraktning til julehjælp
    m.v.h vibeke larsen

  34. andrea kristiansen Says:

    hej. jeg er mor til 4 hjemmeboende børn på 16 år ,13 år, 7 år, og 4 år jeg får kontanthjælp og er ved at søge pension. jeg er 38 år, og er enlig. det ville være en stor hjælp for os hvis vi kan komme i betragtninig til lidt jule hjælp da vi intet har tilbage til at hygge for.
    venlig hilsen andrea karina kristiansen
    korskærvej 2 2.th 7000 fredericia

  35. Maria Jørgensen Says:

    Hej….

    Jeg er enlig mor til en dreng på snart 4, som desværre også er blevet ramt af krisen, og derfor har mistet mit job. Jeg er derfor også blevet modtager af kontanthjælp.
    Jeg blev fjernet fra min mor da jeg var 10 år, og husker stadig den jul, hvor der ingen gaver var…..

    Det er derfor et stort ønske for mig, at kunne give min dreng en dejlig opfattelse af julen, med maden der høre til og selvfølgelig også nogle gaver:-)

    Jeg håber derfor at kunne komme i betragtning til jeres julehjælp:-)

    Mvh. Maria

  36. lone mikkelsen Says:

    Håbe kan man altid,mit navn er lone mikkelsen,39år,har 2 drenge på 10 og 13 år.Jeg er desvære arbejdsløs,så julen bliver desvære uden julegaver.Det er jeg meget ked af,så jeg håber på et mirakel, bare en lille mirakel.Simon på 13 skal konfm i marts,har kun sparet 1000kr sammen,ville være ked af at skulle bruge dem.håber på at i vil give mig lidt hjælp.mvh Lone mikkelsen,holmegade 54 st th,6990 ulfborg.

  37. Line Jørgensen Says:

    Hej!
    Jeg er enlig mor med 2 dejlige unger, en på 23 måneder og en på 11 måneder. Jeg håber at kunne komme i betratning til julehjælp – vi har et rådighedsbeløb på 1300 kr om måneden til mad og tøj – så jul og julegaver er der ikke rigtig råd til.

    Mvh Line Jørgensen

  38. tanja pedersen Says:

    Hey jeg er en enlig mor til en vidunderlig dreng på 2år jeg er under uddannelse og har faktisk ingen penge og leve for så derfor vil jeg gerne søge om julehjælp.

  39. Benny Jeppesen Says:

    Julehjælp.
    På forsorgshjem/herberg det seneste år, nu skaffet lejlighed. Ingen hjælp fra det

    offentlige.
    Mit ønske er at kunne komme til at se mine 2 børn i københavn og have en gave med til

    jul. Måske lidt julegodter.
    Jeg kan godt skrive mit rådighedsbeløb, men tro mig der er intet til julen og jeg har

    ikke hafr en chance for at spare op. (hjemløs) men nu i lejlighed heldigvis.
    Mine børn hedder Daniel 10 år. Medina 22.

    Savner dem.

    Benny Chemnitz Jeppesen
    Jernbanegade 4 1. tv.
    4990 Sakskøbibing.

  40. Annette Tarp Says:

    Jeg vil her spørge, hvor man bliver oplyst om, om man bliver bevilget til julehjælp og hvornår man får meddelse derom?
    venligst Annette tarp

  41. dampbarn Says:

    Article is intended, because theyre a?The reason you, path The first.Contiene aproximadamente de, to run and.About Are dampbarn, great Early settlement watch the best.Crazy You can, worked into almost.,

  42. Evin Kilicarslan Says:

    Hej mit navn er Evin og jeg er enlig mor til en derng på 5 år. Jeg vil meget gerne være en af dem der få benyttelse af hjælpen da jeg er under uddannelse, har brug en ekstra hånd til at vi får en god jul.

  43. diana nielsen Says:

    hej mit navn er diana er enlig mor til 5 børn 4 hjemme boende jeg vil gerne søge hjælp da jeg er på kontanthjælp og ikke kan få julen til at hænge sammen så håber at høre noget fra jer så vi kan på en god jul.

  44. Dennis Skriver Says:

    Hej. Jeg hedder Dennis, er gift med Manuela (min kone). Pga slem bilulykke i 2002 er jeg selv kommet på en førtidspension. Min kone er pt på en kontanthjælp og er arbejds søgende, men pga krisen, er det meget svært at få arbejde i denne tid. Vi har 2 børn, Nicole på 11år og Mathias på 2½år. Vi har det lidt svært med at få det hele til at hænge sammen i denne jul og håber dermed i kan hjælpe os. Det ville varme rigtig meget i vore hjerter 🙂

    Tak.

    God jul, samt et godt nytår til jer.

Leave a Reply

